مشاوره رایگان : 02637775540  

قیمت ضدیخ بتن راج شیمی

در پروزه ها راه سازی و ساختمانی ، بتن ریزی در هوای سرد و برفی مشکلات فراوانی را ایجاد میکند. در هوای سرد که آب یخ میزند روند هیدراسیون بتن به کندی انجام میشود و یا کاملا متوقف می شود. در صورت عدم که اطلاعات لازم برای بتن ریزی در هوای سرد را نداشته باشید عملیات بتن ریزی با کندی بسیار زیادی انجام خواهد شد و باعث تاخیر در روند پیشرفت پروژه و در نهایت باعث افزایش هزینه ها میگردد.

ضدیخ بتن استفاده در ملات سیمانی و بتن های غیر مسلح است .

لازم به ذکر است، که در زمان بتن ریزی در زمان هوای سرد ، اگر چه بتن و یا ملاتی که هنوز به گیرش اولیه خود نرسیده در اثر برودت هوا یخ بزند ، باعث افزایش حجم کل بتن شده و در نهایت یخ زدن بتن خواهد شد، در پی یخ زدن بتن به علت اینکه مقدار آبی که باید در فرآیند هیدراسیون واکنش نشان می داده یخ زده است و تا وقتی که درجه حرارت محیط کاهش پیدا نکند ، عمل گیرش نیز اتفاق نمی افتد در نتیجه گیرش و سخت شدن بتن را دچار تاخیر خواهد کرد.

بنابراین در صورتی که بتن قبل از گیرش و کسب مقامت لازم اولیه یخ بزند آسیب های جدی به بتن وارد خواهد شد ولی چنانچه این یخ زدگی بعد از گیرش و حصول مقاومت اولیه مطلوب صورت پذیرد ،بتن تحمل بیشتری در مقابل یخ زدن خواهد داشت.

شرکت راج شیمی تولید کننده انواع مواد افزودنی بتن ، محصولات خود را با حداقل قیمت به بازار عرضه نموده است و جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی شرایط خاصی را در جهت سفارش مواد افزودنی بتن و ضدیخ ایجاد کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت و کاتالوگ محصولات و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.


مطالب مرتبط :

افزودنی های بتن چیست؟

ضدیخ بتن چیست

ژل میکروسیلیس الیاف دار

ترکیب چسب کاشی و چسب بتن

دلایل مصرف ضدیخ مایع مخصوص بتن


کلمات کلیدی : ضدیخ بتن ، مواد افزودنی بتن ، قیمت ضدیخ بتن ، ضدیخ بتن قیمت ، مواد افزودنی مجاز بتن ، جلوگیری از یخ زدگی بتن ، فروش ضدیخ بتن ، نمایندگی ضد یخ بتن ، شرکت تولید ضدیخ ، ضد یخ ، انواع ضد یخ ، موارد مصرف ضد یخ بتن ، آموزش استفاده از ضد یخ بتن.

 

 افزودنی بتن  پوشش  چسب کاشی و بتن

 

 

 

   

 

 

      

 

مدیران شرکت راج شیمی با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه تولید مواد شیمیایی صنعت  ساختمان با توکل به خداوند متعال اخیرا اقدام به تاسیس واحدی جدید در شهرک صنعتی اشتهارد نموده اند.بهره گیری از واحد تولیدی مجهز ، تجارب پرسنل متخصص ،کنترل کیفی مجرب  و استفاده از تکنولوژی روز دنیا ، تولید مواد شیمیایی ساختمان با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و همکاری با موسسات علمی و پژوهشی کشور باعث افزایش کیفیت محصولات این شرکت گردیده است.

ما اینجا هستیم:

 شهرک صنعتی اشتهارد | غزالی شرقی | سپهر3 | سپیدان3،قطعه 3240  و3241

  

  09107609424

 42 - 02637775540

02637775539

info @ rajshimi.com

 

تمامی حقوق اين سايت برای شرکت راج شیمی محفوظ می باشد. Copyright © 2020 Raj Shimi

طراحی وب سایت توسط : هلدینگ دیاکو