مشاوره رایگان : 02637775540  

چسب کاشی پودری راج شیمی

از چسب کاشی و چسب سرامیک پودری برای نصب کاشی ، سرامیک و سنگ روی سطوح صاف ، آجر استفاده می شود.

انواع چسب کاشی و سرامیک پودری راج شیمی شامل چسب کاشی پودری ، چسب کاشی استخری ، چسب کاشی خمیری می باشد.

در گذشته از روشهایی مانند دوغاب یا ملات سیمان و ماسه برای نصب انواع کاشی ها استفاده میشد ، امروزه انواع چسب کاشی و چسب سرامیک با فرمول های مختلف وارد بازار شده اند که جایگزین چسب های کاشی قدیمی شده و مشکلات آنها را بر طرف کرده است.

چسب کاشی و سرامیک پودری راج شیمی بر پایه سیمان تقویت شده با پلیمر ساخته شده است که قدرت چسبندگی بسیار بالا و نیز قابلیت استفاده در زیرساخت‌های مختلف را دارد.

این محصول تنها با افزودن آب آماده می شود و این ویژگی را دارد که پس از خشک شدن مستحکم بوده و در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی دارد.

چسب‌ کاشی و چسب سرامیک پودری قابلیت استفاده در نصب انواع سرامیک و کاشی ، کف پوش فضاهای خشک و مرطوب در داخل و خارج ساختمان ها ، انواع دیوارهایی که مصالح مختلف سیمان ، آجر و بتن ساخته شده اند، انواع محصولاتی که بر پایه پرسلان هستند ، گرانیت و همچنین برای نصب سنگ‌های آنتیک طبیعی و غیر طبیعی به ویژه در مکان‌هایی مانند سازه‌های استخر که در برابر نفوذ رطوبت قرار دارند ، را دارا می باشد.

برای چسباندن کاشی روی سطوح گچی، لازم است که در ابتدا آن را با پرایمر ترکیب کنید. ترکیب این دو ، مقاومت گچ را در برابر رطوبت چسب کاشی و چسب سرامیک پودری افزایش می دهد و جذب آب را کاهش می دهد.

شرکت تولیدی راج شیمی    آمادگی خود را برای ارائه نمایندگی فروش محصولات راج شیمی اعلام میدارد ، با دریافت نمایندگی محصولات راج شیمی از شرایط و تخفیفات ما برخوردار خواهید شد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و کاتالوگ و لیست قیمت محصولات با ما تماس بگیرید.


مطالب مرتبط :

فوق روان کننده LS-C15

فوق روان کننده (RAJPLAST (PC-600 راج شیمی

ابر روان کننده (POWERPLAST (PC-1000 راج شیمی

بررسی مواد افزودنی بتن

هدف از استفاده ضد یخ بتن راج شیمی


کلمات کلیدی : چسب کاشی ، چسب بتن ، چسب سرامیک ، شرکت راج شیمی ، محصولات شرکت راج شیمی ، تولید کننده چسب کاشی ، تولید چسب کاشی در کرج.

 

 افزودنی بتن  پوشش  چسب کاشی و بتن

 

 

 

   

 

 

      

 

مدیران شرکت راج شیمی با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه تولید مواد شیمیایی صنعت  ساختمان با توکل به خداوند متعال اخیرا اقدام به تاسیس واحدی جدید در شهرک صنعتی اشتهارد نموده اند.بهره گیری از واحد تولیدی مجهز ، تجارب پرسنل متخصص ،کنترل کیفی مجرب  و استفاده از تکنولوژی روز دنیا ، تولید مواد شیمیایی ساختمان با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و همکاری با موسسات علمی و پژوهشی کشور باعث افزایش کیفیت محصولات این شرکت گردیده است.

ما اینجا هستیم:

 شهرک صنعتی اشتهارد | غزالی شرقی | سپهر3 | سپیدان3،قطعه 3240  و3241

  

  09107609424

 42 - 02637775540

02637775539

info @ rajshimi.com

 

تمامی حقوق اين سايت برای شرکت راج شیمی محفوظ می باشد. Copyright © 2020 Raj Shimi

طراحی وب سایت توسط : هلدینگ دیاکو