مشاوره رایگان : 02637775540  

روغن قالب پایه حلال راج شیمی

پروسه بتن ریزی از مرحله انتخاب و ترکیب مصالح تا مرحله عمل آوری و نگهداری از بتن، باید مطابق استاندارد و با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه ای صورت گیرد، تا به نتیجه مطلوب برسیم . یکی از مراحل مهم در این پروسه ، اجرای قالب بندی بتن می باشد که معمولاً به کمک قالبهای فلزی یا چوبی یا پلاستیکی انجام می شود .

قبل از بتن ریزی برای سطح قالب، باید تمهیداتی اندیشیده شود که بتن به راحتی از قالب رها شود و عدم کیفیت سطح قالب ، تاثیری روی سطح بتن ، اعم از کندگی بتن همراه قالب برداری و یا تخلخل ایجاد نکند . بدین منظور لازم است تا سطح قالب های بتن ، قبل از بتن ریزی توسط ماده مخصوص، چرب شود تا هم بتن به راحتی از قالب جدا شود و هم کیفیت سطح بتن مطلوب باشد .

بدین منظور محصول روغن قالب پایه نفتی، فرموله و تولید شده است . روغن قالب پایه حلال بدون خاصیت انحلال در آب می باشد . نوعی روغن با فرمولاسیون ویژه می باشد که با ایجاد فیلم بسیار نازکی روی سطوح قالب های فلزی یا بتنی یا چوبی ، باعث جدا سازی راحت تر قالب از بتن می گردد .

از دیگر مزایای استفاده از روغن قالب پایه حلال ، عدم تشکیل حباب های سطحی می باشد. معمولا در روش های سنتی جهت چرب نمودن قالبها از روغن سوخته استفاده می شده است که امروزه این روش تقریباً منسوخ شده است . از جمله مزایای استفاده از روغن قالب نفتی، نسبت به روغن سوخته می توان به آسانی درعبور و حرکت حباب های هوا در مجاورت قالب اشاره نمود که بعد از باز نمودن قالب به سرعت از بین می روند و همچنین مانع از تغییر رنگ سطح بتن و عدم جلوگیری از چسبندگی رنگ یا مواد ترمیمی و آب بندی به سطح قالب می شوند.

روغن قالب O-101 راج شیمی با استفاده از تركيبي از روغنهاي مخصوص و افزودنی های ضد خوردگی ساخته شده که منجر به دوام بیشتر قالب هاو جلوگیری از زنگ زدن آنها خواهد شد.

اين روغن در واكنش با مواد شيميايي موجود در بتن يك لايه نازك دافع آب در سطح قالب تشكيل داده و ضمن آنكه جدا ساختن قالب را از بتن آسان مي نمايد از قالبهاي چوبي و فلزي محافظت نيز به عمل مي آورد

 

 موارد مصرف:

     ♦ بتن ریزی در سطوح بزرگ و وسیع و پروژه های صنعتی که نیاز به تکرار استفاده از قالبها وجود دارد.

     ♦ انواع قالب هاي فلزي، چوبي، پلاستيكي، فايبرگلاس و.. . براى بتن ريزى.

     ♦ چرب نمودن قالب مقاطع بتنی که نیاز به رنگ آمیزی و اعمال پوشش های چسبنده ندارند.

 

مزایا:

      ♦ سطح كار تمام شده كاملا" صاف و بدون حفره

      ♦ قابل استفاده با هر نوع قالب فلزي، چوبي، پلاستيكي

      ♦ بجا نگذاشتن اثر بر روي بتن

      ♦ سطح پوشش بسيار بيشتر از روغنهاي قالب معمولي

      ♦ حفاظت از قالبهاي چوبي و جلوگيري از زنگ زدگي قالبهاي فلزي

      ♦ كمك به عبور بهتر و سريعتر حباب هاي هوا در مجاورت قالب

      ♦ عدم نیاز به اعمال ضربات مکانيکی براي جداسازي قالب ها

      ♦ قابليت پوششدهی مطلوب بر روی سطح قالب

      ♦ غیر قابل انحلال در آب

 

چهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و کاتالوگ محصولات شرکت راج شیمی با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

 


مطالب مرتبط :

ضدیخ مایع ملات چیست؟

پوشش محافظ نما راج شیمی

چسب کاشی خمیری ضد آب

ویژگی های چسب کاشی پودری راج شیمی

چسب کاشی پودری راج شیمی


کلمات کلیدی : روغن قالب بتن ،  انواع روغن قالب بتن ، شرکت تولید کننده روغن قالب بتن ، مزایای استفاده از روغن قالب بتن ، شرکت راج شیمی

 

 افزودنی بتن  پوشش  چسب کاشی و بتن

 

 

 

   

 

 

      

 

مدیران شرکت راج شیمی با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه تولید مواد شیمیایی صنعت  ساختمان با توکل به خداوند متعال اخیرا اقدام به تاسیس واحدی جدید در شهرک صنعتی اشتهارد نموده اند.بهره گیری از واحد تولیدی مجهز ، تجارب پرسنل متخصص ،کنترل کیفی مجرب  و استفاده از تکنولوژی روز دنیا ، تولید مواد شیمیایی ساختمان با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و همکاری با موسسات علمی و پژوهشی کشور باعث افزایش کیفیت محصولات این شرکت گردیده است.

ما اینجا هستیم:

 شهرک صنعتی اشتهارد | غزالی شرقی | سپهر3 | سپیدان3،قطعه 3240  و3241

  

  09107609424

 42 - 02637775540

02637775539

info @ rajshimi.com

 

تمامی حقوق اين سايت برای شرکت راج شیمی محفوظ می باشد. Copyright © 2020 Raj Shimi

طراحی وب سایت توسط : هلدینگ دیاکو