مشاوره رایگان : 02637775540  

دلایل مصرف ضدیخ مایع مخصوص بتن

برای بتن‌های خیس، عمل یخ‌زدگی یک عامل تخریب است، چون آب به هنگام یخ زدن ازدیاد حجم پیدا کرده و باعث تولید تنش‌های مخرب درونی شده و بتن ترک برمی‌دارد. ترک‌ها و درزها در نتیجه یخ زدگی و ذوب متناوب‌، باعث می‌شود سطح بتن به صورت پولکی درآمده و بر اثر فرسایش، خرابی و عمق بیشتری پیدا کند. عمل یخ ز‌دگی بتن و میزان تخریب حاصله، بستگی به درجه تخلخل و نفوذپذیری بتن دارد که این موضوع به تاثیر ترک‌ها و درزها بستگی دارد. چنانچه هوا سرد و دمای بتن کم باشد‌، سرعت واکنش سيمان با آب کند و زمان گيرش طولانی می‌شود در نتيجه مقاومت چندانی در ساعا‌ت و روزها‌ی اوليه حاصل نمی‌شود‌. زمان قالب برداری طولانی خواهد شد و ممکن است در طول اين مدت به واسطه لرزش و ضربه آسيبی به بتن وارد شود‌. چنانچه در هنگام گيرش  يا پس از آن‌، زمانی که مقاومت بتن چندان زياد نيست يخبندان در بتن حاصل شود‌، بتن به واسطه انبساط ناشی از يخ زدن آب در حفرات‌، در اثر تنش‌های کششی حاصله‌، ترک دار و از بین برود.

 

خواص ضدیخ بتن مایع راج شیمی

افزودنی ضدیخ بتن AF-10 برای بتن مسلح، تـرکیبى از مـواد معدنى و آلـى بر پایه نیتروژن است. درساخت این نوع ضد یخ بتن مسلح بدون کلراید به هیچ عنوان از مواد کلرایدی استفاده نشده است. مواد نیتروژنی و کلسیم نیتروژنی در ضدیخ بتن بعنوان مواد بازدارنده خوردگی مطرح شده است. بتن ریزی در هوای سرد با استفاده از این ضد یخ بتن امکان پذیر است با وجود استفاده از این ضد یخ بتن‌ یا هرگونه ضد یخ بتن درهنگام بتن ریزی در هوای سرد، رعایت الزامات بتن ریزی در هوای سرد و آیین نامه‌ای نباید فراموش شود. در حقیقت استفاده از ضد یخ بتن یک اقدام تکمیلی است و باید تمهیدات بتن ریزی درهوای سرد همانند کیورینگ و دیگر عوامل رعایت شود‌. به علت غلظت بالای این نوع ضد یخ بتن با کمترین میزان مصرف می‌توان به نتیجه مطلوب و بدون عوارض جانبی رسید. بالارفتن سرعت هیدراتاسیون، افزایش حرارت زایی بتن، پایین آمدن نقطه انجماد و تسریع زمان گیرش اولیه از خصوصیات مهم این ضدیخ بتن  است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ محصولات و مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید.


مطالب مرتبط :

ضدیخ بتن مایع

ژل میکروسیلیس چیست؟

رزین آب بندی

روان کننده

واترپروف بتن مایع


کلمات کلیدی : ضدیخ بتن ، ضدیح مایع بتن ، مواد جلوگیری از یخ زدگی بتن ، تولید ضدیخ بتن در کرج ، فروش ضد یخ بتن در کرج ، نمایندگی ضدیخ بتن در کرج ، شرکت تولید ضدیخ بتن مایع.

 

 افزودنی بتن  پوشش  چسب کاشی و بتن

 

 

 

   

 

 

      

 

مدیران شرکت راج شیمی با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه تولید مواد شیمیایی صنعت  ساختمان با توکل به خداوند متعال اخیرا اقدام به تاسیس واحدی جدید در شهرک صنعتی اشتهارد نموده اند.بهره گیری از واحد تولیدی مجهز ، تجارب پرسنل متخصص ،کنترل کیفی مجرب  و استفاده از تکنولوژی روز دنیا ، تولید مواد شیمیایی ساختمان با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و همکاری با موسسات علمی و پژوهشی کشور باعث افزایش کیفیت محصولات این شرکت گردیده است.

ما اینجا هستیم:

 شهرک صنعتی اشتهارد | غزالی شرقی | سپهر3 | سپیدان3،قطعه 3240  و3241

  

  09107609424

 42 - 02637775540

02637775539

info @ rajshimi.com

 

تمامی حقوق اين سايت برای شرکت راج شیمی محفوظ می باشد. Copyright © 2020 Raj Shimi

طراحی وب سایت توسط : هلدینگ دیاکو