مشاوره رایگان : 02637775540  

ویژگی های ضدیخ بتن راج شیمی

ضد یخ بتن مسلح تولید شرکت راج شیمی حاوی کلرید نمی باشد و براساس بهترین مواد معرفی شده و استاندارد برای ساخت بتن های مسلح طراحی شده است.

به علت غلظت بالای این ضدیخ بتن با کمترین میزان مصرف ضد یخ بتن به نتیجه مطلوب و بدون عوارض جانبی نزدیک شوید. بالا رفتن سرعت هیدراتاسیون، افزایش حرارت زایی بتن، پایین آمدن نقطه انجماد و تسریع زمان گیرش اولیه از خصوصیات مهم این ضد یخ بتن و ملات است.

 

موارد کاربرد ضد یخ بتن راج شیمی

استفاده از تندگیر کننده ها یا ضد یخ بتن عموما در بتن ریزی در شرایط هوای سرد صورت می گیرد.

تندگیر کننده ها نقطه انجماد آب را کاهش نمی دهند از این رو اطلاق نام ضد یخ به این افزودنی ها درست نمی باشد. افزودنی تندگیر کننده برای کاهش زمان گیرش و افزایش مقاومت اولیه به دست آمده به خصوص در بتن ریزی در هوای سرد به منظور تسریع در زمان شروع عملیات عمل آوری بتن و کاهش زمان عمل آوری استفاده می شوند. همچنین افزایش سرعت کسب مقاومت بتن به خصوص در سنین اولیه منجر به کاهش زمان مورد نیاز برای قالب بندی بتن و به دنبال آن کاهش هزینه های کلی ساخت و ساز می گردد.

 

روش و میزان مصرف ضد یخ بتن راج شیمی :

مقدار مصرف رابطه مستقيم با دماي محيط دارد و بايد توجه شود كه در محاسبه دماي محيط حداقل دمائي كه ممكن است بتن در طول زمان گيرش خود با آن مواجه شود بايد ملاك محاسبه قرار گيرد با وجود این ضديخ بتن AF-10 را بر اساس مقادير ذكر شده درجدول به میزان 1 تا 4 درصد  وزن سیمان درهنگام مخلوط كردن بتن به آن اضافه نمائيد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و کاتالوگ محصولات راج شیمی با ما تماس بگیرید.


مطالب مرتبط :

انواع ضد یخ بتن راج شیمی

پخش ضدیخ بتن در کرج

موارد استفاده از ضدیخ بتن

ضدیخ بتن راج شیمی

آب بند دو جزئی پلیمری ساختمان


کلمات کلیدی : ضد یخ بتن ، افزودنی بتن راج شیمی ، ضدیخ بتن در کرج ، تولید ضد یخ بتن در کرج ، افزودنی مجاز بتن ، تندگیر کننده بتن ، شرکت راج شیمی ، تولید کننده ضدیخ بتن در کرج.

 

 افزودنی بتن  پوشش  چسب کاشی و بتن

 

 

 

   

 

 

      

 

مدیران شرکت راج شیمی با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه تولید مواد شیمیایی صنعت  ساختمان با توکل به خداوند متعال اخیرا اقدام به تاسیس واحدی جدید در شهرک صنعتی اشتهارد نموده اند.بهره گیری از واحد تولیدی مجهز ، تجارب پرسنل متخصص ،کنترل کیفی مجرب  و استفاده از تکنولوژی روز دنیا ، تولید مواد شیمیایی ساختمان با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و همکاری با موسسات علمی و پژوهشی کشور باعث افزایش کیفیت محصولات این شرکت گردیده است.

ما اینجا هستیم:

 شهرک صنعتی اشتهارد | غزالی شرقی | سپهر3 | سپیدان3،قطعه 3240  و3241

  

  09107609424

 42 - 02637775540

02637775539

info @ rajshimi.com

 

تمامی حقوق اين سايت برای شرکت راج شیمی محفوظ می باشد. Copyright © 2020 Raj Shimi

طراحی وب سایت توسط : هلدینگ دیاکو