مشاوره رایگان : 02637775540  

ضدیخ بتن راج شیمی

برای بتن‌های خیس، عمل یخ‌زدگی یک عامل تخریب است، چون آب به هنگام یخ زدن ازدیاد حجم پیدا کرده و باعث تولید تنش‌های مخرب درونی شده و بتن ترک برمی‌دارد. ترک‌ها و درزها در نتیجه یخ زدگی و ذوب متناوب‌، باعث می‌شود سطح بتن به صورت پولکی درآمده و بر اثر فرسایش، خرابی و عمق بیشتری پیدا کند. عمل یخ ز‌دگی بتن و میزان تخریب حاصله، بستگی به درجه تخلخل و نفوذپذیری بتن دارد که این موضوع به تاثیر ترک‌ها و درزها بستگی دارد. چنانچه هوا سرد و دمای بتن کم باشد‌، سرعت واکنش سيمان با آب کند و زمان گيرش طولانی می‌شود در نتيجه مقاومت چندانی در ساعا‌ت و روزها‌ی اوليه حاصل نمی‌شود‌. زمان قالب برداری طولانی خواهد شد و ممکن است در طول اين مدت به واسطه لرزش و ضربه آسيبی به بتن وارد شود‌. چنانچه در هنگام گيرش  يا پس از آن‌، زمانی که مقاومت بتن چندان زياد نيست يخبندان در بتن حاصل شود‌، بتن به واسطه انبساط ناشی از يخ زدن آب در حفرات‌، در اثر تنش‌های کششی حاصله‌، ترک دار و از بین برود.

با افزودن ضدیخ بتن به مخلوط بتن هیدراتاسیون کلسیم آلومینات سیمان سرعت می‌گیرد. حرارت حاصل به تند کردن گیرش بتن و تقلیل خطرات ناشی از افت سریع دمای محیط کمک می‌کند. اضافه نمودن ضد یخ به مخلوط بتن‌ از مقدار آب مورد نیاز با توجه به اسلامپ ثابت کم می‌کند. بدین ترتیب فشردگی و تراکم بتن تازه و پایداری بتن سخت شده در مقابل سیکل‌های انجماد و ذوب افزایش می‌یابد.

ضد یخ مایع بدون کلراید بر پایه نیترات حاوی یون‌های فعال واکنش‌گر است و مصرف آن در بتن در هوای سرد و یخبندان برتری‌های زیر را دارد، در جریان فعل و انفعالات شیمیایی با سیمان حرارت هیدراتاسیون درونی بتن تازه را بالا می‌برد و به روند گیرش (از ۱۲ ساعت به ۴ الی ۵ ساعت) آن سرعت می‌بخشد و ضمن کاهش نقطه انجماد آب خطرات ناشی از افت سریع حرارت محیط و یخ زدن آب در جسم بتن و ملات تازه را بر طرف می‌سازد در نتیجه به استحکام و دوام بتن در مقابل سیکل‌های متناوب یخبندان و ذوب می‌افزاید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و کاتالوگ محصولات راج شیمی با ما تماس بگیرید


 


مطالب مرتبط :

آب بند دو جزئی پلیمری ساختمان

مواد افزودنی بتن ضد آب

ضد یخ بتن پودری

مواد افزودنی بتن برای استخر

مزایای استفاده از ضدیخ بتن


کلمات کلیدی : ضدیخ بتن ، افزودنی بتن ، مواد افزودنی بتن ، ضدیخ جدید بتن ، تولیدی ضدیخ بتن ، شرکت تولید کننده ضدیخ بتن در کرج ، نمایندگی ضدیخ بتن ، شرکت راج شیمی ، ضدیخ بتن راج شیمی.

 

 افزودنی بتن  پوشش  چسب کاشی و بتن

 

 

 

   

 

 

      

 

مدیران شرکت راج شیمی با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه تولید مواد شیمیایی صنعت  ساختمان با توکل به خداوند متعال اخیرا اقدام به تاسیس واحدی جدید در شهرک صنعتی اشتهارد نموده اند.بهره گیری از واحد تولیدی مجهز ، تجارب پرسنل متخصص ،کنترل کیفی مجرب  و استفاده از تکنولوژی روز دنیا ، تولید مواد شیمیایی ساختمان با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و همکاری با موسسات علمی و پژوهشی کشور باعث افزایش کیفیت محصولات این شرکت گردیده است.

ما اینجا هستیم:

 شهرک صنعتی اشتهارد | غزالی شرقی | سپهر3 | سپیدان3،قطعه 3240  و3241

  

  09107609424

 42 - 02637775540

02637775539

info @ rajshimi.com

 

تمامی حقوق اين سايت برای شرکت راج شیمی محفوظ می باشد. Copyright © 2020 Raj Shimi

طراحی وب سایت توسط : هلدینگ دیاکو